دوره های آموزشی پوتا

دوره های آموزشی POTA
(Pota Education Course (PEC

از سال ۱۳۹۶ اقدام به اجرای برنامه ای تحت عنوان Pota Education Course کرده ایم و اولین آن در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ برگزار شد. این برنامه مخصوص همکارانی است که به نحوی در آموزش دست دارند و در آن به طور تئوری و عملی نحوه درست آموزش (یاد دادن و یاد گرفتن) تدریس می شود.

در هر دوره حدود ۲۰ نفر شرکت کننده داریم و از شش هفته قبل از حضور فیزیکی، به طور مجازی مدرسین و شرکت کنندگان با هم بحث و تبادل نظر می کنند. در این مدت جزوه ها و دست نوشته های مستند در مورد آموزش در شبکه گذاشته می شود و با مطالعه آنها شرکت کنندگان خود را برای روز آخر آماده می کنند. در این روز هر شرکت کننده مقاله خود را ارائه می دهد و همه در مورد نقاط قوت و اینکه چه کند تا در آینده ارائه بهتری داشته باشد نظر می دهند. هر شرکت کننده بیمار خود را مطرح می کند و راهکار های آموزشی از نظر نحوه درست برخورد با آن بیمار توسط همه بررسی می شود. در انتهای روز، توسط یکی از مدرسین بازخورد (feed back) این دوره آموزشی مورد تحلیل قرار می گیرد.
این دوره سالی دو بار توسط POTA برگزار می شود با این امید که اساتید جوان که در دانشگاه مشغول تربیت رزیدنت هستند بتوانند به نحو مطلوب آموزش را ارائه داده و بازخورد مناسبی در تربیت دستیاران داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا